Selasa, 10 November 2015

The Magic Imejan berpandu dan Mind-Body Healing

The Magic Imejan berpandu dan Mind-Body Healing

Terdapat lima perkara penting yang perlu tahu untuk memahami kuasa yang menakjubkan penyembuhan minda-badan. Apabila anda memahami ini, anda akan melihat bagaimana untuk menggunakan kuasa sambungan minda-badan anda untuk menambah terapi biasa anda dan meningkatkan keupayaan penyembuhan badan anda.

Pertama, ia adalah penting untuk memahami bahawa fikiran bawah sedar anda mempunyai kawalan ke atas badan fizikal anda. Ia menyimpan memukul hati dan membolehkan anda bernafas tanpa usaha sedar di pihak anda, berkelip mata anda, mengawal fungsi tubuh anda, menandakan hormon untuk melepaskan, ia tahu bagaimana untuk mencari kira-kira dan sembuh. Fikiran sedar boleh tidak mungkin menjaga semua perkara ini sekaligus cara bawah sedar tidak.

Kedua, memikirkan lemon segar. Bayangkan dengan kulit kuning dan bayangkan memegangnya di dalam tangan anda. Merasainya. Jadikan ia nyata. Sekarang, dalam imaginasi anda, letakkan lemon ke bawah dan potong terbuka. Seperti yang anda lakukan, anda akan mendapat bau busuk daripada bau limau yang masam sebagai sedikit semburan minyak lemon ke atas. Ambil setengah lemon dan membawanya sehingga mulut anda, memerah jus ke dalam mulut anda merasa rasa masam yang ... bayangkan yang benar-benar. Kemungkinan anda sedang salivating sekarang. Ia adalah hanya satu lemon khayalan, tetapi badan anda bertindak balas seolah-olah ia adalah benar! Minda anda tidak dapat membezakan di antara apa yang sebenar 'di luar sana dan apa yang sebenar' dalam dunia dalaman anda.

Ketiga, minda bawah sedar berkomunikasi dalam imej dan metafora. Walaupun kita boleh bercakap ikrar dan mereka bekerja, kuasa sebenar dalam berkomunikasi dengan minda bawah sedar adalah dalam menggambarkan. Minda bawah sedar hantar kita metafora dan simbol dalam mimpi dan gerak hati kita dan itulah yang ia memahami terbaik.

Keempat, berkomunikasi secara berkesan dengan minda bawah sedar adalah kunci kepada kejayaan kerja-kerja minda-badan dan ini sentiasa berlaku dalam keadaan santai. Anda tidak mendapat keputusan yang baik jika anda tertekan dan tegang. Semua yang mengalir apabila anda berada dalam keadaan santai, minda bawah sedar anda akan memberitahu anda apa yang salah dari segi fizikal dan apa yang anda boleh lakukan untuk membantu proses penyembuhan. Jadi, sebelum melakukan apa-apa kerja minda-badan, anda perlu masuk ke dalam keadaan yang sangat santai.

Perkara terakhir yang memahami bahawa alam bawah sedar suka pengulangan. Lebih banyak anda mengulangi sesuatu, lebih kuat ia menjadi. Itulah bagaimana kita mengajar apa-apa untuk bawah sedar kita. Anda belajar bahasa dengan pengulangan, menunggang basikal, mengait, apa sahaja. Anda tidak boleh melakukan proses yang adil satu masa dan mengharapkan keputusan yang cemerlang, walaupun terdapat kes-kes, tetapi tenaga berikut pemikiran, jadi ia adalah penting untuk mengulangi proses untuk benar-benar membiarkan minda bawah sedar anda tahu bahawa anda serius dan tidak hari bermimpi.

Jadi, anda memulakan dengan pernafasan dalam. Ini bukan sahaja akan mula berehat anda, tetapi seperti yang anda tahu, minda bawah sedar biasanya menjaga pernafasan untuk anda. Apabila anda mula mengawal nafas secara sedar, ia mendapat perhatiannya. Menghabiskan jumlah yang baik masa santai supaya anda akan mendapat keputusan yang baik. Dengan lokasi yang sangat santai anda hanya boleh mula berbual dengan minda bawah sedar anda. Meminta ia untuk imej atau simbol masalah fizikal anda. Gambar apa sahaja yang anda dapat adalah tepat. Kemudian menyembuhkan imej. Mungkin anda mempunyai AIDS dan anda mendapat imej beberapa sedikit T-sel takut dan bersembunyi. Mula untuk menghantar mereka bantuan dalam fikiran anda dan membuat mereka lebih kuat. Mungkin anda mempunyai artritis supaya anda mendapat imej seorang lapisan kerucut es tajam. Mula mandi mereka dalam cahaya matahari yang hangat sehingga mereka cair. Anda juga boleh mendapatkan intuitif 'mengetahui' tentang apa imej yang bermakna. Beri perhatian kepada mereka. Apabila anda selesai, terima minda bawah sedar anda dan masa depan anda menyampaikan maklumat itu akan menjadi lebih mudah.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar