Selasa, 10 November 2015

Anda Boleh Bergantung Pada Ubat Herba Dalam Fight Anda Daripada Serangan Kebimbangan

Anda Boleh Bergantung Pada Ubat Herba Dalam Fight Anda Daripada Serangan Kebimbangan

Jika serangan kebimbangan yang dahsyat, yang menjalani rawatan untuk mengubati serangan seperti itu lebih-lebih lagi terutamanya jika anda hanya memikirkan sistem arus perdana. Ramai orang yang benar-benar menerima bantuan tetap daripadanya. Ubat-ubatan pakar psikiatri menetapkan sering mempunyai kesan sampingan yang boleh ditanggung dan pesakit terpaksa sama ada untuk menghentikan mereka pertengahan atau menjalankan walaupun masalah yang mereka menyebabkan. Selain itu, anda adalah sebelah menyebelah, dijangka menjalani psikoterapi intensif. Ini juga menjadi tidak dibolehkan bagi sesetengah orang.

Jika anda mempunyai serangan kebimbangan dan benci untuk menjalankan rawatan konvensional, anda sentiasa boleh pergi untuk kaedah alternatif. Linden Kaedah adalah satu. Ia berjanji untuk menghapuskan gangguan kebimbangan tanpa bantuan ubat-ubatan kebimbangan. Jika itu kelihatan terlalu baik untuk menjadi kenyataan, jangan bimbang, ia tidak penipuan. Jika tidak, Pusat Linden, yang mempunyai satu permulaan yang sederhana di dalam bilik lukisan pengasas itu, tidak boleh bertukar menjadi sebuah pertubuhan antarabangsa dalam apa-apa tempoh yang singkat.

Sekarang, persoalannya ialah, bagaimana kaedah Linden berfungsi? Kaedah ini adalah berdasarkan kepada kerja-kerja dua saintis terkenal, John Burrhus dan Frederic Skinner. Kedua-dua mereka adalah perintis di Sekolah Amerika Behaviorisme. Charles Linden telah mengalami serangan kebimbangan, OCD, GAD dan agoraphobia selama bertahun-tahun dan menjalani rawatan untuk mereka sebelum dia membuat keputusan untuk mengambil perkara-perkara di tangannya sendiri. Sekarang dia mempunyai ramai pakar dan pakar psikiatri untuk membantu beliau dalam reliving kebimbangan orang lain sama sekali tidak ubat yang sangat saintifik.

Kaedah Linden berfungsi dengan cuba untuk meyakinkan anda bahawa anda tidak sakit, sama ada secara fizikal atau mental. Apa yang berlaku kepada anda dilihat, tidak sebenar dan bahawa anda tidak perlu takut. Jika anda berhenti takut takut, ia hanya akan lari. Walau bagaimanapun, anda dan saya boleh tahu ini, tetapi minda bawah sedar kita tahu bahawa? Terdapat terletak masalah. Anda tidak boleh berhujah dengan fikiran bawah sedar anda, apatah lagi meyakinkan bahawa tiada apa yang perlu ditakutkan. Ia tidak mengambil apa-apa isyarat daripada kami, tetapi Kaedah Linden dengan yang
24 jam bantuan talian membolehkan.

Oleh itu, cuba Linden Kaedah jika anda mengalami serangan kebimbangan, OCD, GAD dan agoraphobia. Ini penyakit adalah saling berkaitan dan jika anda mempunyai satu, anda boleh berkembang lain. Charles Linden sebagai contoh mempunyai keempat-empat mereka. Dalam beberapa kes, ini juga boleh membawa kepada kebimbangan sosial. Walaupun kemudian tidak begitu mengancam seperti yang lain adalah, mempunyai mereka memudaratkan yang banyak kepada pertumbuhan yang betul personaliti dengan kerjaya beliau dan hubungan sosial.

Jika seseorang itu malu, itu tidak bermakna bahawa dia mempunyai kebimbangan sosial. Walau bagaimanapun, buku kebimbangan sosial yang ada di internet; jangan mengambil masalah untuk mencari lebih lanjut mengenainya. Ketahuilah bahawa orang-orang seperti akan menunjukkan kesusahan di bawah syarat-syarat berikut kerana mereka sentiasa takut tidak diluluskan dan jika tidak dirawat keadaan mereka akan menjadi lebih buruk.
• Mereka tidak akan menghargai diperkenalkan kepada orang asing atau orang yang berkuasa mesyuarat
• Mereka tidak akan menikmati menjadi pusat tarikan sesuatu pihak kerana mereka takut daripada sedang diperhatikan
• Anda tidak akan mendapati mereka berlaku di sekeliling bilik mengadakan perbincangan kecil di perhimpunan
• Mereka tidak boleh mengambil apa-apa bentuk kritikan
• Mereka tidak akan mempunyai banyak hubungan interpersonal

Jika orang itu menunjukkan tanda-tanda seperti takut sengit, jantung perlumbaan, merah kemalu-maluan, berpeluh, gerenyet otot dan lain-lain sebelum atau semasa mana-mana mesyuarat penting atau interaksi sosial, dia pasti memerlukan bantuan profesional. Kadang-kadang, ubat-ubatan yang dipunyai oleh kumpulan benzodiazepine yang dikehendaki diberikan sebelum masa itu untuk membolehkan beliau berkelakuan dengan maruah. Walau bagaimanapun, amalan itu tidak patut digalakkan kerana ubat-ubatan ini ketagihan dan boleh disalahgunakan. Lihatlah ulasan PureCalm sebaliknya untuk mengetahui lebih lanjut tentang sifat-sifat ubat ini indah herba yang bertindak dengan cepat dan cekap tanpa menghasilkan kesan sampingan.

PureCalm dihasilkan dari herba semulajadi seperti Melissa Officinalis, lavender, passionflower dan lemon balm. Jika diambil sebelum sesuatu upacara sosial, ia boleh gigit kebimbangan di putik dan membuat pertemuan lancar bagi pesakit. Bergantung kepada keadaan anda, anda juga boleh mengambil secara teratur tiga kali sehari selama tiga minggu dan selepas itu di sebagai adalah asas yang perlu. Jika keadaan anda adalah sangat teruk, anda boleh mengambil bersama-sama dengan MindSoothe.

MindSoothe dihasilkan daripada herba seperti St John Wart dan Passiflora incarnata. St John Wart adalah antidepresan semulajadi dan apabila ia bergabung dengan Passiflora incarnata, penenang alam semula jadi terbaik, kesannya adalah elektrik. Ubat itu memberikan keputusan yang sama seperti mana-mana antidepresan seperti terpilih reuptake inhibitor serotonin, tetapi tidak kesan sampingan yang buruk. Oleh itu, pergi untuk ubat-ubatan alternatif tanpa ragu-ragu jika anda benar-benar memerlukan bantuan perubatan dalam perjuangan anda terhadap serangan kebimbangan.
Artikel oleh Beth Kaminski.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar