Selasa, 10 November 2015

Cara Mudah Untuk Melindungi Diri Anda Terhadap Kesan Memudaratkan Of Komputer Dan Telefon Bimbit

Cara Mudah Untuk Melindungi Diri Anda Terhadap Kesan Memudaratkan Of Komputer Dan Telefon Bimbit

"Kecerahan Jade mewakili langit, semangatnya, yang lahir dari gunung dan air, mewakili bumi"

Jewellery Jade Cina Dan Azimat

Jade adalah satu bahagian penting dalam budaya Cina. The Jade yang muncul di laman web saya adalah dari wilayah kami, Xin Jiang, dan terkenal di seluruh China untuk warna yang indah semula jadi dan berkualiti tinggi. Sempadan wilayah saya untuk Mongolia, Rusia dan Pakistan. Kerana terpencil di rantau ini, Xin Jiang Jade adalah sukar untuk mencari di Barat. Sebahagian daripada jed dipanggil Gobi Desert Jade kerana ia berasal dari batu pasir Gobi, Wood Jade kerana jed pada asalnya adalah kayu sebelum ia menjadi batu, terdapat juga pelbagai warna cahaya dan jed hijau gelap. Asal-usul jed adalah apa yang memberi jed hayatnya.

Ukiran jed Cina begitu dihargai oleh orang Cina bahawa mereka menghargai ia di atas emas dan perak. Orang Cina mempunyai satu pepatah yang terkenal, "Emas mempunyai nilai; jed adalah tidak ternilai." Perkataan Cina untuk jed adalah "Yu".

Perkataan Inggeris jed datang daripada istilah Bahasa Sepanyol piedra de ijada atau "batu pinggang", dari keberkesanan terkenal dalam mengubati penyakit daripada pinggang atau buah pinggang. Ini mungkin menjadi sebab mengapa Jade Cina dipercayai untuk membantu dalam menurunkan tekanan darah tinggi dan mengurangkan buah pinggang dan pundi kencing masalah.

Sama seperti pokok boleh membersihkan udara, kami percaya bahawa jed mempunyai kuasa penyembuhan; membantu untuk membersihkan badan dan melindungi kita daripada kesan berbahaya komputer, telefon mudah alih atau tenaga negatif. Jewelry Jade Cina telah digunakan oleh orang Cina untuk beribu-ribu tahun. Kami percaya bahawa Jade Cina mempunyai kuasa untuk membawa panjang umur, kesihatan yang baik dan ketenangan fikiran ke dalam hidup kita.

Jade bersama Qigong adalah satu lagi alat untuk keamanan dan panjang umur. Kebanyakan loket Jade Cina dan gelang penyembuhan yang ada di laman web saya diukir dari gunung yang terletak di belakang Kuil Buddha dekat dengan rumah saya. Kerana loket, azimat dan manik terbentuk daripada batu semula jadi, setiap keping barang kemas jed adalah unik dan tidak ada satu bahagian yang sama. Ada yang diukir tangan dan ada yang diukir dari mesin.

Kuasa Jade perhiasan Images

Tuan saya selalu bergurau bahawa ia adalah syarikat-syarikat pengiklanan sahaja dan Buddha yang belajar fikiran. Syarikat-syarikat pengiklanan mengkaji fikiran kita untuk mengetahui apa slogan dan imej akan meningkatkan keinginan kami untuk membeli produk yang mereka jual, manakala Buddha mengkaji minda untuk membantu mereka menjadi lebih dekat kepada Sang Buddha. Kedua-dua tahu kuasa imej. Imej bekerja secara tidak sedar di fikiran kita dan kita dihujani dengan seribu daripada mereka setiap hari. Saya telah memilih yang azimat jed, loket dan gelang untuk kuasa penyembuhan. Ukiran jed Cina mempunyai kesan pengharmonian pada pemakainya.

Azimat - Barang Kemas Amulet

Amulet (juga dikenali sebagai tangkal) bermaksud "objek yang melindungi seseorang daripada masalah". Di China ramai bukan Buddha memakai Buddha dan Guan Yin jed tangkal kerana mereka mengenali sifat-sifat penyembuhan imej ini dan percaya ini adalah azimat yang kuat. Apabila azimat tidak dipakai mereka perlu disimpan dalam beg azimat.

Azimat Untuk Travel Safe

Guan Yin (kadang-kadang dipanggil Kuan Yin atau Avalokita) adalah Buddha Belas Kasihan tetapi sebelum kelahiran agama Buddha di China, Guan Yin adalah seorang Dewi, dan nelayan Cina yang digunakan untuk berdoa kepadanya sebelum mereka keluar ke laut. Tradisi ini masih dijalankan hari ini oleh pelancong moden. Apabila saya ditanya oleh tuannya untuk meninggalkan China dan datang ke Barat untuk mengajar, adik saya memberikan saya diukir Guan Yin loket supaya saya akan pergi juga. Ramai pemandu Cina mempunyai patung Guan Yin pada papan pemuka dan pelancong memakai azimat Guan Yin diikat dengan kord merah atau hijau.

Azimat Mendapat Perlindungan

Adalah dipercayai bahawa Guan Yin boleh melindungi kita dari bahaya sama ada sebenar atau khayalan. Ini mungkin mengapa dia adalah Buddha Bodhisattva yang menarik ini. A Sutra Buddha menasihati kita untuk bergantung kepada Guan Yin dalam keadaan kesakitan, kesusahan, musibah atau kematian. Namanya bermaksud "dia yang mendengar laungan dunia".

Azimat Untuk Semoga Berjaya

Semua loket Jade Cina dipercayai membawa tuah. Tetapi ada satu khususnya yang dipanggil azimat kemakmuran dan itulah loket Buddha ketawa. Orang-orang Cina memakai azimat Jade Buddha ini untuk meningkatkan kesihatan, kebahagiaan dan kemakmuran.

Azimat Untuk Kebahagiaan

Selain sebagai azimat untuk nasib baik, Buddha ketawa juga merupakan azimat untuk kebahagiaan. Dia boleh membantu kita untuk melepaskan tenaga negatif dan mempunyai tenaga yang lebih positif. Yang hebat master Buddha India berkata, "Jika terdapat rawatan yang apabila masalah datang. Apa yang perlu ada untuk menjadi sedih? Dan jika ada ubat yang boleh didapati, apa perlunya dalam kesedihan." Memakai loket Buddha ketawa boleh mengingatkan kita kepada kata-kata ini dan membantu kita untuk melepaskan kebimbangan dan keraguan kami.

Azimat untuk kuasa

Gelang manik jed digunakan untuk mengira doa dan mantera. Mereka kadang-kadang dipanggil gelang kuasa atau gelang daya tarikan kerana mereka memberi kita kuasa untuk mengubah diri kita sendiri.

Authentic Azimat Buddha

Amulet Jewellery Cina yang dipakai oleh bukan Buddha-dan juga Buddha. Diukir loket Jade boleh bertindak sebagai peringatan bagi kita untuk berjaga untuk masa kini. Ini Tindakan mudah Kesedaran boleh membantu kita untuk mengatasi tekanan. Mantera telah dibacakan ke atas azimat untuk meningkatkan kuasa azimat tersebut. Jika anda seorang Buddha maka anda boleh membaca mantera pada waktu pagi dan pada waktu petang.

Amulet Meditasi

Hadir dalam masa ini adalah cara yang sangat berkesan untuk memerangi tekanan dan meningkatkan kebahagiaan. Anda boleh melakukan ini dengan hanya mengikuti pernafasan anda atau meditasi alternatif adalah untuk membaca mantera dari Guan Yin - Om Mani Padme Hum - seperti yang anda menyentuh azimat Guan Yin atau membaca mantera Buddha - Amituofo - seperti yang anda menyentuh azimat tersebut Buddha. Ini perlu dilakukan sekurang-kurangnya tiga kali. Ia boleh melaungkan senyap atau dengan kuat. Melepaskan adalah salah satu seni kebahagiaan.

Longevity Medicine

Jade adalah sebahagian daripada budaya Cina tradisional termasuk perubatan alternatif Cina, akupunktur, Kung Fu, dan Qigong. Ia adalah satu lagi alat yang boleh kita gunakan untuk meningkatkan kesihatan kita, kesihatan dan panjang umur.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar