Selasa, 10 November 2015

Berkembang Rahsia Taller - Mari kita lihat pada sebab-sebab dan Pertahanan Diri

Berkembang Rahsia Taller - Mari kita lihat pada sebab-sebab dan Pertahanan Diri

Jika anda sedang mencari cara untuk menjadi lebih tinggi, ia bermakna bahawa anda belum mencapai ketinggian yang anda inginkan. Pengiktirafan ini mungkin telah dikaitkan dengan pelbagai alasan. Anda tidak termasuk dalam permainan bola keranjang secara beransur-ansur. Gadis yang anda suka keluar dengan lelaki yang tidak lebih baik daripada anda kecuali beliau merupakan lebih tinggi. Apa pun alasannya, anda telah tiba di halaman ini yang akan menyerahkan anda rahsia yang semakin meningkat lebih tinggi yang telah membantu ramai orang dalam membuat impian mereka untuk membesar menjadi kenyataan.

Kami akan beransur-ansur gambar rahsia membesar bersama-sama dengan menganalisis sebab-sebab mengapa orang tidak sama-sama pendek atau sama-sama tinggi. Secara khususnya, mereka mempunyai kaitan dengan genetik, persekitaran, pemakanan yang tidak seimbang dan gaya hidup.

Apabila ia datang kepada genetik, saya tidak fikir bahawa kita boleh melakukan apa-apa. Kami mewarisi ketinggian kami daripada ibu bapa kita kerana ketinggian mereka menentukan berapa tinggi kita boleh menjadi, sekurang-kurangnya sebahagiannya. Ahli-ahli sains juga memberitahu kita bahawa ketinggian pembesaran terperinci yang boleh dikira sebelum kita dilahirkan. Mujurlah, terdapat lebih unsur-unsur daripada genetik yang mempunyai banyak yang perlu dilakukan dengan cara yang tinggi kita boleh menjadi.

Mari kita lihat pada faktor persekitaran. Jika kita hidup di dalam ruang di mana tidak ada graviti dan tekanan udara, kita pasti boleh berkembang menjadi gergasi. Itulah contoh yang melampau. Tetapi ia menerangkan hubungan antara persekitaran dan ketinggian. Walau bagaimanapun, faktor-faktor alam sekitar adalah lebih daripada di mana kita hidup. Apa yang ada untuk anda untuk makan dalam suasana yang anda tinggal di dan apa jenis rakan-rakan anda bersosial juga sangat penting.

Pemakanan yang tidak sihat memainkan peranan yang amat penting dalam pertumbuhan tulang kita. Tanpa nutrien yang mencukupi seperti mineral dan vitamin, mereka tidak boleh berkembang sebagai cepat dan sepenuhnya kerana mereka adalah bertujuan untuk. Tetapi jangan tergesa-gesa untuk makanan tambahan hanya kerana ini. Mengambil terlalu banyak nutrien tertentu tidak semestinya memberi manfaat kepada kesihatan kita. Sebagai contoh, para saintis mendapati bahawa kalsium yang berlebihan akan menyebabkan masalah kesihatan seperti batu karang. Ia lebih daripada cukup jika anda menyimpan diet anda seimbang dengan nutrien.

Gaya hidup juga di mana rahsia membesar berbohong. Adakah anda menjalankan kerap? Adakah anda menjaga tubuh anda aktif dengan menyertai orang lain dalam aktiviti-aktiviti seperti mendaki gunung? Adakah anda mempunyai latihan kegemaran anda yang anda lakukan setiap hari? Adakah anda tidur cukup setiap hari? Jika anda yakin boleh menjawab soalan-soalan dengan ya, maka anda semakin berkembang seperti yang diharapkan kerana bersenam dan tidur digabungkan untuk meningkatkan pengeluaran hormon pertumbuhan manusia dalam badan kita.

Sekarang kita telah mendapat ketinggian yang semakin meningkat rahsia, ia adalah masa untuk anda untuk meletakkan mereka ke dalam penggunaan dan pengalaman yang semakin meningkat spurts satu demi satu.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar