Selasa, 10 November 2015

The Jenis Encodements Dalam Medan Tenaga Manusia

The Jenis Encodements Dalam Medan Tenaga Manusia

Pada suatu hari, kerana saya bertafakur, saya menjadi sedar tenaga rohani yang mahu berkomunikasi dengan saya dan memberikan saya maklumat. Maklumat ini yang datang melalui saya telah diletakkan dalam fikiran saya dan keluar melalui mulut saya ... atau jari saya jika saya menggunakan komputer. Ini adalah apa yang dikenali sebagai menyalurkan.

Ini tenaga rohani yang dikenal pasti dirinya sebagai aspek feminin Allah. Jika anda telah memerhatikan saya ketika saya menerima maklumat ini, anda akan mengatakan ia datang dari saya kerana anda akan melihat tidak ada orang lain yang hadir. Inilah sebabnya mengapa begitu ramai orang tidak percaya dalam menyalurkan ... anda tidak melihat orang lain ada berkomunikasi dengan yang menyampaikan mesej.

Encodements Adakah Struktur Tenaga

Maklumat yang datang melalui kira-kira encodements, unsur-unsur yang paling asas bidang tenaga manusia. Mereka menentukan saiz, bentuk dan warna chakra, meridian, aura serta bahagian-bahagian lain dari medan tenaga manusia. Mereka juga adalah asas kepada setiap sel dalam badan anda. Di samping itu, mereka menarik anda dengan apa yang anda pasti sebagai tujuan hidup anda sebelum anda dijelmakan dan juga orang-orang yang akan berada dalam hidup anda.

Walaupun terdapat pelbagai jenis encodements mereka dibahagikan kepada dua kumpulan asas: semula jadi dan buatan. Orang-orang yang semula jadi adalah mereka yang telah diletakkan di dalam diri anda sebelum anda dijelmakan. Anda bekerja dengan sekumpulan makhluk dikenali sebagai Juruteknik Encodement. Mereka adalah orang-orang yang meletakkan struktur ini tenaga dalam anda. Mereka yang tiruan mempunyai kesan sebenar dan aktif ke atas diri anda, tetapi mereka datang dari sumber-sumber lain daripada Juruteknik Encodement.

Fikirkan orang-orang yang tiruan dengan cara yang sama seperti yang anda akan mengalami virus komputer. Virus ini mengganggu fungsi yang dimaksudkan asal komputer anda. Virus ini telah diperkenalkan oleh kuasa yang di luar daripada diri anda. Ia boleh menyebabkan masalah sederhana dengan komputer atau mengakibatkan kemusnahan. Perkara yang sama adalah benar untuk encodements tiruan. Mereka boleh mengganggu fungsi badan anda dan kehidupan anda dalam ringan kepada sederhana cara atau dengan cara yang dahsyat.

Takut Damages

Encodements tiruan boleh datang dari sama ada di luar atau di dalam anda. Untuk contoh, jika seseorang menjadi sangat marah dengan anda, tenaga kemarahan mereka datang barreling ke arah anda. Ia memasuki anda dan membentuk encodements tiruan dalam anda. Anda boleh bertindak balas kepada kemarahan ini dengan ketakutan. Ketakutan mengambil memegang di antara kamu dan berkembang. Anda hanya membentuk struktur tenaga sendiri buatan anda.

Ini pengenalan struktur tiruan boleh bermula seawal konsep dan berterusan sepanjang hidup anda. Seperti yang anda sembuh, mereka dibaiki dan hidup terus berjalan dengan lebih lancar. Untuk hidup anda untuk kembali kepada cara ia berjalan di depan ketakutan telah dijana, anda perlu untuk melepaskan ketakutan. Anda perlu untuk melepaskan struktur tenaga yang tidak berada di sana sebelum ini.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar