Selasa, 10 November 2015

Bagaimana Bilik Garden Boleh Menggalakkan Hidup Holistik

Bagaimana Bilik Garden Boleh Menggalakkan Hidup Holistik

Ia jelas apabila hidup tidak seimbang di rumah saya. Emosi marah, kepekatan menderita, letupan menyalahkan sekitar chaotically. Akhirnya, kesihatan menderita dan tekanan mendakwa kemenangan yang lain. Saya tahu bahawa mempunyai sedikit bolt-lubang rahsia untuk sentiasa melarikan diri ke boleh menyelaraskan semula bahawa keseimbangan halus dan memastikan bahawa hidup ini adalah berpengetahuan luas dan seimbang. Biar saya tunjukkan kepada anda bagaimana bilik taman menyumbang kepada gaya hidup holistik.

Taman Bilik merangkumi semua faedah taman ini boleh tawarkan hanya melalui kedudukan mereka. Rakan saya yang paling lama mempunyai ruang taman, pengalaman beliau sebenarnya mendorong saya untuk melabur dalam satu diri saya sendiri. Dia membaca, mendengar radio dan latihan dalam terang, lapang, bilik berkubah beliau. Yang lebih penting lagi, dia mendapati kualiti hidup yang lebih baik melalui mempunyai ia. Jika hidup holistik adalah ideal, dia fikir dia cukup dekat dan sifat-sifat ketenangan ciri-ciri beliau untuk mempunyai ruang peribadi sedikit di taman. Bukan sahaja untuk ruang fizikal tetapi ia menyediakan untuk pemisahan psikologi ia menikmati dari lampiran lain. Di suatu tempat dikeluarkan dari kehidupan, rumah, dan kerja di mana dia hanya boleh.

Saya juga mempunyai ibu yang bekerja dari bilik taman itu. Walaupun dia menggunakannya sebagai pejabat setiap hari, dia savors keamanan yang sama dan ketenangan dari penetapan dan pemisahan. Dia menghabiskan waktu makan tengahari dia makan burung-burung di dek beliau atau berbual dengan jirannya tetapi kebanyakan ianya untuk alam semula jadi, pandangan beliau hidupan liar dan tumbuh-tumbuhan melalui dinding kaca, dan berjalan kaki yang singkat ke sana dan kembali dari rumahnya.

Kesihatan dan kesejahteraan adalah pelbagai dan pelbagai bergantung. Kerumitan hidup holistik boleh dipengaruhi oleh genetik, pengalaman, masyarakat, keadaan, tindakan dan tindak balas. Sebagai makhluk rapat rumit, tidak ada satu penyelesaian untuk menjadikan kita semua gembira, sihat, individu tenang. Terbaik yang boleh kita lakukan adalah membantu diri kita sendiri dan antara satu sama lain dalam mengejar kehidupan yang baik. Dengan memberikan diri kita ruang peribadi sedikit, kebahagiaan dan ketenangan kita boleh menjadi berjangkit dan memberi kesan positif mereka di sekeliling kita. Dengan cara ini, saya bercadang untuk membantu dengan positif mencadangkan dalam bilik taman - sebagai alat untuk kehidupan dan satu pelaburan dalam hidup holistik.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar