Selasa, 10 November 2015

Larutkan Batu Buah Pinggang Kemas Dan Sakit Percuma

Larutkan Batu Buah Pinggang Kemas Dan Sakit Percuma

Mengalami batu karang tidak perlu menjadi sakit di bahagian abdomen dan dalam poket anda. Ada kaedah di mana anda boleh membubarkan batu karang pada harga yang amat berpatutan, dan merawat ia supaya ia kekal hilang.

Batu Buah Pinggang Gejala

Batu adalah masalah yang sangat biasa dengan saluran kencing. Kadang-kadang mereka tidak dapat dikenal pasti dengan segera, dan jadi kes menjadi lebih teruk dari masa ke masa. Beberapa gejala biasa yang tidak muncul termasuk kesakitan yang amat sangat di bahagian abdomen, yang segera sukar tetapi kerap untuk membuang air kecil, dan apabila anda mampu, terdapat tanda-tanda darah dalam apa yang anda membuang dan ia sering kelihatan keruh dalam penampilan dan mempunyai bau yang kuat yang berbeza .

Tanda-tanda yang lebih ekstrem batu karang adalah sakit di pelvis kawasan, pening dan loya, dan kadang-kadang muntah. Tanda-tanda ini boleh berlaku di peringkat akhir penderitaan anda, dan apabila mereka sudah besar, menjadikan ia amat sukar untuk membuang air kecil kerana sekatan dalam saluran kencing.

Penyelesaian umum biasanya adalah untuk berunding dengan doktor. Kesakitan selalunya diserahkan kepada pakar-pakar untuk menyelesaikan. Ini boleh menjadi sangat mahal, sebagai doktor biasanya mengesyorkan rawatan batu melalui pembedahan. Walau bagaimanapun, pembedahan boleh mahal, dan seperti yang kita akan lihat tidak lama lagi cukup, tidak perlu.

Rawatan Batu Buah Pinggang

Anda boleh membuat rawatan batu buah pinggang anda sendiri, dengan barangan isi rumah biasa. Vitamin C merupakan penyumbang besar untuk memerangi batu-batu buah pinggang, dan mereka membantu sebahagian besarnya dalam mogok dan melarutkan batu-batu besar. Hanya dengan meningkatkan penggunaan anda Vitamin C, sudah akan membantu membubarkan bahawa sakit yang anda ada.

Air juga merupakan sumber yang sangat murah untuk membubarkan batu juga. A pelakunya mungkin penciptaan masalah ini di tempat pertama adalah bahawa kita tidak boleh minum air yang mencukupi. Air adalah salah satu daripada bahan-bahan terbaik untuk badan kita, dan ini memainkan faktor utama untuk mengekalkan sihat.

Air membantu mencuci batu karang dibubarkan, dan menghalang mereka daripada membina di tempat pertama. Air suling adalah bentuk terbaik untuk mencuci ke bawah. Walau bagaimanapun, jika anda bukan seorang peminat besar air, minum jus, terutamanya yang kaya dengan Vitamin C untuk membantu memerangi masalah ini.

Makan Buahan Anda Boleh Membantu Larutkan Batu Buah Pinggang

Satu lagi faktor yang membantu dalam persamaan ini adalah magnesium mineral. Apabila anda memasukkan ini dengan vitamin C dan peningkatan dalam penggunaan cecair, ia menambah kombinasi yang kuat untuk mengurangkan ketidakselesaan anda yang disebabkan oleh batu anda.

Jangan kita lupa kuasa makan sayur-sayuran. Hijau, sayur-sayuran berdaun pek dalam banyak magnesium dan Vitamin C, jadi pastikan, anda termasuk bayam dan brokoli dalam diet biasa anda. Kentang juga didapati kaya dengan kedua-duanya.

Ketiga-tiga sumber, Magnesium, Vitamin C dan air, adalah pejuang kuat terhadap masalah anda. Mereka dengan mudah boleh membubarkan batu karang jika anda memperkenalkan mereka kepada diet harian anda, dan menjaga mereka selama-lamanya di sana.

Tidak lama kemudian, sakit perut anda akan hilang, perasaan pening dan loya tidak akan memukul anda, dan air kencing anda akan kelihatan normal semula. Anda mendapatkan rawatan yang selamat dan berpatutan, dan sebagai bonus, kehidupan yang lebih sihat juga.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar