Selasa, 10 November 2015

Natural Remedy Berdasarkan Rawatan Untuk Scabies - Adakah Minyak Berasaskan Rawatan Scabies Berfungsi?

Natural Remedy Berdasarkan Rawatan Untuk Scabies - Adakah Minyak Berasaskan Rawatan Scabies Berfungsi?

Jika anda telah cuba pergi ke doktor dan menguji orang-orang ubat yang diberikan, dan masih mempunyai kudis, maka rawatan kudis berdasarkan racun perosak bukan untuk anda. Adakah anda ingin menghilangkan mereka hama gatal tanpa perlu meletakkan lebih banyak racun pada muka dan badan yang tidak berfungsi anda? Jika ya, maka ini ubat semulajadi rawatan berasaskan untuk kudis mungkin bekerja untuk anda:

Minyak pokok teh.
Digunakan untuk mengubati jangkitan, lebam, dan luka, Teh minyak pokok adalah ubat Asli ditubuhkan. Minyak diekstrak dari daun yang mempunyai intipati bernama terpinen-4-ol yang dipercayai untuk menghapuskan hama kudis dan telur, di samping menenangkan gatal-gatal. Menambah sepuluh hingga dua puluh titik minyak pokok teh untuk tab air suam dan mandi.

Minyak Lavender.
Minyak Lavender dibawa keluar dari puncak berbunga melalui penyulingan wap. Ia dikatakan bahawa minyak pokok teh dan minyak lavender boleh menghentikan penyebaran kutu kepala kerana mereka tidak digalakkan oleh bau minyak ini. Minyak Lavender mempunyai kesan anti radang dan kualiti antiseptik dan adalah luar biasa untuk banyak keadaan kulit. Ia menyembuhkan dan melegakan kulit. Minyak lavender juga agak ringan pada kulit, jadi anda boleh menggunakannya dengan cekap untuk bahagian yang terjejas badan anda.

Neem Oil.
Neem mempunyai tahap antioksidan yang tinggi yang mengurangkan perubahan yang berkaitan dengan usia dan melindungi kulit daripada kerosakan matahari dan toksin persekitaran. Kualiti imun-merangsang mengukuhkan keupayaan badan untuk mempertahankan terhadap bakteria dan perengsa lain merosakkan, dan sebatian anti-radang mengurangkan kemerahan sedikit dan gatal-gatal. Dalam tab penuh dengan air, tambah kuantiti beberapa berwarna daun neem dan dua sudu besar minyak neem tulen. Mandi diri di dalam tab mandi tidak kurang daripada lima belas minit. Melakukan apa-apa akan menyediakan anda memberi tempoh dari gatal-gatal dan sakit gejala kudis. Selepas mandi, gunakan neem kualiti losyen berasaskan bahagian untuk menyembuhkan kudis.

Adalah penting untuk ambil perhatian bahawa selepas menggunakan mana-mana semula jadi rawatan ubat berasaskan kudis, anda juga akan mempunyai untuk merawat peralatan tempat tidur dan pakaian anda kerana mungkin terdapat beberapa hama masih hidup dalam persekitaran anda yang membuat risiko semula serangan kepada anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar