Selasa, 10 November 2015

Bagaimana tiruan Encodements Mengganggu Dengan Hidup Anda

Bagaimana tiruan Encodements Mengganggu Dengan Hidup Anda

Encodements adalah struktur tenaga asas mengarahkan apa yang akan berlaku hidup ini. Anda perlu encodements untuk jantina, fungsi badan anda dan orang-orang yang bergerak anda untuk profesion atau kehidupan jalan yang tertentu. Terdapat juga orang-orang yang menarik anda untuk orang-orang tertentu dan membawa suka segera kepada orang lain. Struktur-struktur tenaga asas membawa bilangan tak terhingga kemungkinan anda mempunyai kira-kira apa yang perlu dilakukan penjelmaan ini turun kepada hanya beberapa pilihan.

Encodements Asli dan Tiruan

Orang-orang yang semula jadi adalah mereka diletakkan di dalam anda oleh Juruteknik Encodement. Orang-orang yang tiruan diperkenalkan oleh emosi daripada orang lain atau dari dalam diri sendiri. Orang-orang yang semula jadi menjaga kehidupan anda bergerak ke arah yang anda merancang untuk ia pergi sebelum penjelmaan. Orang-orang yang tiruan mengganggu fungsi hidup.

Sebagai contoh, katakan anda dilahirkan sebagai bayi happy-go-bertuah. Semuanya sempurna dalam hidup anda. Anda hidup, ketawa, kasih sayang dan bermain sebagai seorang kanak-kanak riang. Kemudian pada satu hari, apabila anda adalah 5-tahun, anjing yang menyerang anda. Anda mendapatkan digigit. Anda tidak cedera teruk, tetapi anda merekapun sangat terkejut.

The encodements tiruan takut anjing, dan mungkin juga takut keluar rumah, dimasukkan ke dalam sistem anda. Ketakutan itu datang dari dalam diri anda. Terdapat struktur tenaga yang berkaitan dengan rasa takut itu. Ketakutan mula mengganggu hidup anda. Anda boleh tidak pernah merasa benar-benar selamat apabila anda usaha di luar kerana anda sentiasa takut anjing, walaupun satu yang mesra, akan datang kepada kamu. Apabila anda mempunyai anak-anak, anda tidak akan membolehkan mereka untuk mempunyai anjing kerana bagaimana tidak selamat anda rasa apabila mereka berada di sekeliling.

Encodements tiruan Bolehkah Kerosakan Syaitan Asli

Fikirkan sel-sel anda. Apabila seseorang mula berkembang luar biasa anda mempunyai koleksi sel terlalu besar bahawa masyarakat perubatan panggilan kanser. Sel-sel yang tidak normal boleh mengganggu orang-orang biasa. Ini adalah sama dengan cara encodements tiruan boleh mengganggu hidup anda.

Apa yang menyebabkan sel-sel normal berkembang tidak normal? Walaupun terdapat banyak perkara yang ditemui yang boleh menyebabkan ini, katakan anda mengalami radiasi yang memasuki sel-sel anda. Radiasi, yang tidak biasa, memasuki menyebabkan kerosakan sel normal. Ia mengubah sel normal dan ia tidak lagi berfungsi dengan baik. Ia tidak mungkin rosak supaya ia tumbuh menjadi kanser, tetapi masih ada masalah dengan itu berfungsi secara normal.

Ini berlaku dengan struktur ini tenaga asas. Mereka boleh rosak atau diubah dalam apa-apa cara yang boleh memberi kesan kepada kehidupan anda. Mereka perlu dibaiki.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar